نکته: در صورت تحویل گرفتن کالای معیوب توسط مشتری، نیلوکس هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص نمی پذیرد و مرسوله مذکور از قاعده ضمانت ۷ روزه بازگشت مستثنی می شود.
اگر در زمان تحویل مشخص شود کالای ارسالی با سفارش کاربر همخوانی ندارد نیلوکس متعهد می شود تا نسبت به تعویض کالای مذکور اقدام کند. اگر در خصوص ارسال سفارشات در فروشگاه اینترنتی نیلوکس نکته مبهمی در ذهن شماست شرایط و ضوابط ما را مطالعه و یا با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی در تماس باشید.
* وضعیت سفارش شما پس از ارسال از طریق همکاران ما در پنل کاربری اطلاع رسانی خواهد شد. از این رو می توانید با مراجعه به بخش رهگیری سفارشات در فروشگاه نیلوکس مرسوله خود را کنترل کنید. همچنین با مراجعه به قسمت پیگیری سفارش، و وارد کردن اطلاعات ورود، سفارشات شما قابل رهگیری خواهد بود.
به جهت کنترل مرسوله های پستی می بایست از طریق پرتال پستی اقدام کنید. بدین طریق که با استفاده از کد رهگیری که در قسمت اطلاعات هر سفارش نمایش داده می شود، وارد پرتال پستی شوید تا اطلاعات مربوط به رهگیری سفارشات خود را مشاهده کنید.
مامور ارسال، موظف است کالای سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده به خریدار تحویل دهد. در صورت ارسال کالا با استفاده از شبکه پستی، “نیلوکس” مسئولیتی در قبال آسیب دیدن محصول به دلیل جا به جایی نادرست توسط شرکت پست ندارد. برای جلوگیری از هرگونه ابهام در زمان تحویل مرسوله، کالای سفارش داده شده را از لحاظ سلامت فیزیکی و همخوانی مشخصات مندرج در فاکتور با محصول، مورد بازدید قرار دهید.