سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ضمانت ۷ روزه استرداد

تعهدات فروشنده و خریدار

فروشنده = فروشگاه اینترنتی “نیلوکس” به آدرس اینترنتی: nilux.ir

خریدار = شخص حقیقی یا حقوقی ارسال کننده فرم سفارش خرید

١ – فروشنده متعهد می گردد از اطلاعات شخصی و فردی خریدار، در حد اختیار و توان مراقبت کرده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه نکند.

٢ – فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل کالا را در اختیار خریدار قرار دهد.

٣ – فروشنده موظف است کالای سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده طبق شرایط برای خریدار ارسال کند. در صورت ارسال کالا با استفاده از شبکه پستی کشور، “نیلوکس” مسئولیتی در قبال آسیب دیدن محصول به دلیل جا به جایی نادرست توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ندارد.

۴ – فروشنده موظف است پس از دریافت فرم و تائید سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن کالای خریداری شده را آماده و در بسته بندی مناسب به دست خریدار برساند. در صورت ارسال سفارش توسط پست، هرگونه اختلال و تاخیر بعد از تحویل جنس به پست، در طی عملیات پستی به عهده شرکت پست جمهوری اسلامی ایران است.

۵ – در صورتی که کالا در شهر تهران با بسته بندی ظاهری سالم توسط پیک و در سایر نقاط توسط پست تحویل داده شد، در صورت معیوب بودن محتوای داخلی کالا، فروشنده موظف است هماهنگی های لازم برای رفع عیب یا نقص با صلاحدید خود و پس از تائید کارشناسان “نیلوکس” در کوتاهترین زمان ممکن با خریدار انجام نماید.

۶ – فروشنده می تواند بنا به تشخیص و به هر دلیل سفارش را لغو کند و از ارسال سفارش خودداری کند. بدیهی است در صورت نیاز، هماهنگی های بعدی می بایست توسط فروشنده و خریدار انجام پذیرد.

٧ – خریدار موظف است اطلاعات دقیق و کامل خود را برای دریافت سفارش از طریق پست در اختیار فروشنده قرار دهد.

٨ – خریدار موظف است قبل از ارسال فرم سفارش و خرید هر کالایی اطلاعات لازم در مورد کالا را از طریق سایت فروشنده کسب کند و سپس سفارش خود را ثبت کند.

٩ – خریدار پس از تائید سفارش خرید از طرف فروشنده و در وضعیت “پرداخت شده”، “در حال بررسی” و “ارسال شد” نمی تواند درخواست انصراف سفارش دهد.

١٠ – خریدار موظف است هنگام دریافت کالا از مامور پست یا پیک کاملاً آن را بررسی و در صورت مشاهده آثار شکستگی و آسیب دیدگی از قبول آن خودداری کند. فروشنده مسئولیت شکستگی و یا معیوب بودن ظاهر و بسته کالا را بعد از دریافت کالا توسط خریدار را به عهده نمی گیرد.

١١ – خریدار موظف است هنگام مراجعه مامور پست در محل مشخص شده در فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، ظرف مدت تعیین شده در اعلامیه شرکت پست به واحد پستی محل سکونت خود مراجعه و جهت دریافت کالا اقدام کند. مرسوله هایی که از طریق پیک و در مناطق 22 گانه شهر تهران ارسال می شود، در صورت عدم تحویل به انبار “نیلوکس” عودت داده می شود. بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده به هنگام سفارش و برگشت محصول، مسئولیت و هزینه ارسال مجدد با خریدار خواهد بود.

۱۲ – برای سفارش هایی که توسط پیک ارسال می گردد (مناطق ۲۲ گانه تهران)، پیک متعهد به تحویل سفارش “صرفا” در محل درب ورودی اولیه ساختمان به مشتری می باشد. لذا خریدارانی که در مجتمع های مسکونی یا اداری حضور دارند می بایست به درب ورودی ساختمان مراجعه کرده و محصول را تحویل گیرند.

١۳ – در صورتی که خریدار از قبول کالای ارسال شده توسط شرکت (به وسیله پست یا پیک) خودداری کند و در صورت مرجوع شدن سفارش و به واحد پستی جهت دریافت کالا مراجعه نکند، موظف به پرداخت هزینه ارسال مجدد بوده و “نیلوکس” هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم رسیدن محصول به دست خریدار ندارد.

۱۴- در صورتی که مشخص شود اجناس ارسالی از سوی فروشنده در زمان تحویل به خریدار با سفارش ثبت شده در سایت هم خوانی ندارد، کلیه هزینه ها جهت تعویض و تحویل مجدد اجناس به عهده “نیلوکس” می باشد. ضمناً کالای خریداری شده توسط خریدار در صورت باز شدن بسته بندی غیر قابل عودت (برگشت) می باشد.

۱۵- عودت(برگشت) کالاهای تحویلی به علل شخصی از سوی خریدار، فقط به مدت یک هفته از زمان تحویل و در صورت باز نشدن بسته بندی کالا ها توسط خریدار، صورت می پذیرد. ضمناً مبلغ واریزی از سوی خریدار پس از تائید کارشناسان فروش و کسر هزینه ارسال به حساب خریدار واریز می گردد. نکته حائز اهمیت این است که کالاهایی که بصورت سفارشی تولید و عرضه می شوند، از این قانون مستثنی هستند و در زمان  ثبت سفارش می بایست هزینه کالا تسویه گردد.

۱۶ – خریدار موظف است قبل از خرید، اطلاعات موجود در صفحه “شرایط و ضوابط” را مطالعه نماید.

برگشت به بالا