نظرات افراد مشهور در مورد عطر
نظرات افراد مشهور در مورد عطر

عطر ها و نظرات افراد مشهور

معمولا در دنیای مد یا به طور کلی در دنیای افراد مشهور عطر نقشی اساسی دارد. آنها تاثیر آنرا به خوبی حس کرده اند، عطر مورد نظر خود را پیدا کرده و نظرات جالب و متفاوتی درباره اهمیت عطر ها داشته اند. در اینجا جملات افراد مشهور، هنرپیشه ها و طراحان مد درباره عطر و اهمیت آن برای علاقمندان جمع آوری شده است.

1448095553 coco chanel fashion quotes sayings perfume future

از مشهور ترین جملات در تاریخ طراحان، این جمله از کوکو شانل است ” زنی که عطر نمی زند آینده ای ندارد.” و یا جمله ای از کریستین دیور که معتقد است: “عطر شما بیشتر از دست خط شما درباره شخصیتتان توضیح می دهد.”

دنیل استیل نویسنده مشهور معتقد بود:

عطر مانند یک امضای شخصی است. به همین دلیل من همیشه رایحه دلخواهم را از ترکیب چند عطر به دست می آورم. عطر من همیشه ترکیب همان چند عطر دلخواهم است.

ان هتوی می گوید:

 به نظر من عطر ها نیز مانند سبک لباس پوشیدن یا مدل مو نشان دهنده بخشی از شخصیت ما هستند.

کرولینا هررا:

اگر هر ماه نوع عطر تان را عوض کنید گویی شخصیت خود را تغییر داده اید. به نظر من بهترین راه این است که یک عطر را انتخاب کنید، همیشه از آن استفاده کنید و آن را تبدیل به امضای شخصی کنید. بگذارید همه شما را با این عطر بشناسند. اگر به دنبال تنوع هستید گاهی عطر های دیگر را به آن اضافه کنید.

1448095647 coco chanel perfume quotes

ریتا اورا می گوید:

قبل از هر کنسرت و قبل از رفتن به روی صحنه به خودم عطر می زنم. می دانم که مردم نمی توانند آن را استشمام کنند اما به من اعتماد به نفس می دهد گویی به سادگی می توانم تمام سالن را در دستانم گرفته و کنترل کنم.

ریم آکرا می گوید:

مطمئن هستم که هر کسی پس از ورود به دنیای مد رویای تولید عطری از برند خود را دارد. گویی اینگونه برند شما کامل شده است.

هنرپیشه سریال های امریکایی بلیک لایولی می گوید:

یکی از معدود کارهایی که من هر روز انجام می دهم عطر زدن است. اگر آرایش نداشته باشم، موهایم به هم ریخته باشد یا لباسم نا مناسب باشد برایم چندان اهمیتی ندارد اما باید عطر زده باشم. عطر زدن برای من کاری مثل مسواک زدن است و هر روز صبح بعد از مسواک حتما عطر می زنم.

و در نهایت طراح مشهور مد دوناتلا ورساچه می گوید من عاشق گل و عطر هستم و این دو من را بیش از هر چیز خوشحال می کند.

شما می توانید عطر مورد علاقه خود را از فروشگاه اینترنتی نیلوکس تهیه کنید.