درباره برند “برند کالکشن”
درباره برند “برند کالکشن”

درباره برند “برند کالکشن”

“برند کالکشن” یک کمپانی با منشاء کشور چین است که چند سالی ست در حوزه تولید عطرهای جیبی و اسپری های خوشبو کننده فعالیت دارد. این کمپانی بالغ بر 200 مدل عطر جیبی از برترین برندهای دنیا در قالب نسخه اورجینال با همان فرمت در رایحه و فرم ظاهری آن محصول و در حجم 25 میلی لیتر(جیبی) تولید و روانه بازار جهانی کرده است. این کمپانی چند سالی ست که در امارات به فعالیت خود ادامه می دهد و تاکنون در کشور عزیز ما موفق ظاهر شده است. 

“فروشگاه اینترنتی نیلوکس” بالغ بر 7 سال است که محصولات این برند خوشنام را در فروشگاه خود عرضه می کند. با توجه به بازخوردی که از کاربران در خصوص تجربه استفاده از محصولات “برند کالکشن” گرفته شده، بالغ بر 97% از کاربران رضایت کامل خود را اعلام کرده اند. از نقاط قوت محصولات این برند می توان به مواردی مثل: ماندگاری بالا، قیمت مناسب، تنوع در مدل، پکیج و شیشه های زیبا مانند نسخه اصلی و فرمولاسیون مشابه نسخه اورجینال اشاره کرد.

اگر قصد خرید عطرهای اورجینال را دارید، با توجه به افزایش قیمت های بسیار زیاد، توصیه می کنیم تا از محصولات برند کالکشن که مشابه عطر دلخواه شماست تهیه و استفاده کنید و اطمینان داشته باشید که حس استفاده از نسخه اورجینال را به شما القاء خواهد کرد. برای مشاهده کاتالوگ محصولات این برند می توانید به ادامه همین پست مراجعه کرده و تنوع در مدل را مشاهده کنید.

1840.330.16